VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 6 augusti 2009

Carl-Einar Häckner

Jag kommer inte kunna vara med min kompis Tina då möhippan är planerad så jag tog med henne till Liseberg, för skratt, nostagi och lite våffla.

Bästaste varitén. Jag tycker Carl-Einar är helt underbar. Han håller sådan show med magi och komik. Jag var alldeles lycklig efteråt. :-)

Sedan blev det en nostalgisk tur i sagoslottet.

och en liten fika med massor av goda grejer, en fin dag och en fin "extra" möhippa.

1 kommentar:

  1. Tack tack!!! Ja vi har haft det heelt fantastiskt mysigt! Hunnit med att se en massa saker och njutit av den goda maten. Ni verkar inte haft det så pjåkigt heller! Underbara bilder!

    Jaaaaa, laxpaj! mums! Nästa vecka blir säkert bra! Alex har börjat jobba nu...

    Kramis!

    SvaraRadera