VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

tisdag 8 september 2009

Det var ett tag sedan. Nu igen.
Sedan sist har jag haft en vän här på besök (väldans trevligt med katt-prat, annat prat och universeum=eget blogginlägg).
Jag har också börjat träna en väldig massa. Det är härligt. Det är lustigt att känna hur kroppen förändras. Jag äter mer, blir fastare, har i princip ständig träningsvärk, är gladare, har mer energi, gråter mer och om möjligt än lättare, har hittat tillbaka till musiken, har fått torra armbågar. Jag bröt en nagel i morse. Jag är fortfarande trött innan nio på kvällarna, dvs. nu. Jag drömmer om gym och-simkort, ny cykel (nishiki), egetföretag, tid för kreativitet, villa och trädgård, trevliga grannar, vänner som mår bra. Lösenordet stavas P-E-N-G-A-R, för kärleken har jag redan.
Igår såg jag Thomas di Leva och blev superglad och lite extra lycklig.
Jag vill ut och plocka svamp också, kanske det kan bli av i helgen efter bröllopet som vi är bjudna till.

1 kommentar:

  1. Livet har bjudit dig på en dans. Så dansa med hela din själ å hela ditt hjärta.

    Kram

    SvaraRadera