VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

onsdag 26 maj 2010

Tillbaka till verkligheten

Tillbaka efter en underbart inspirerande, utvilande och intensiv resa i Holland. Det tog ett tag för mig och min själ att landa; Tog ett tag att ta tag i studier, jobb och körkort. Träningen flöt på som tidigare. Jag försökte få ro, men ett par dagar irrade jag bara runt i apati och fokuserade på allt som måste göras. Tommy drog ner mig i varv. Jag löste skolan och jobbet. Min fd. (!) chef strulade lite vilket spädde på min oro, men tillslut fick jag ett par timmar studieledigt så jag kunde få klart en delkurs. Jag ligger fortfarande efter men det känns bättre och min handledare och jag har täta kontakter. Hittills har jag tyckt det varit roligt och givande att läsa om etik. Det är roligt att ställas inför problem som man faktiskt varit i eller kommer hamna i och bolla idéer om hur de kan lösas.
Jag övningskör, men har bestämt att ta det lugnt och vara en bra bilist redan innan jag kör upp. TUT TUT! ;)
Vi lever och har det bra, men bloggande och mailsvar blir liksom lite bortprioriterade just nu för jag har för mycket att göra. Hoppas ni förstår! Blir väldigt glad av att höra av er ska ni veta. Ikväll ska jag ladda upp lite bilder från Holland och kanske på en och annan katt, har hört att det finns de som är nyfikna. :)
KRAM /Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar