VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 20 juni 2010

Mer kattigt


På grund av diverse bröllop, min egna kärlek till min familj och liksom en påfallande lycka, vacker natur, mm har jag blivit osedvanligt gråtmild de senaste dagarna. Det är tröttsamt så jag hoppas det avtar snart. ;) Under Viktorias och Daniels vigsel befann jag mig med tårfyllda ögon på Media Markt och såg det hela på en TV i 30 000 kronors klassen. Inte illa! ...och pinsamt nog så vackert. Kommersen liksom avstannade för ett tag.
Jag har varit sjuk i migrän ett tag. NOTE TO SELF: SLUTA stressa, men det är svårt. Då gråter jag för folk och då framförallt underbara Tommy är så omtänksamma och snälla. Jag känner sådan värme till min familj och mina vänner.
Jag älskar Göteborg, men just nu stressar staden mig så väldigt. Jag längtar till Jämtland, till gräs under fötterna, till soluppgång och solnedgång, till att vara vid liv i skogen, till bären och trädgårdslandet, till sjön och till fjällen.
Katten Tusse får symbolisera dessa känslor för nu. Kortet togs när han varit borta många dagar och tog sig in i stugan vi sov i och upp i sängen, lortig och gosig. Det var en härlig morgon!

1 kommentar: