VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

tisdag 10 augusti 2010

Presenter till mina skatter

Idag flödade lyckan när brevbäraren knölade in ett stort och bulligt kuvert till oss. Det var söta xtails som utökat sitt sortiment och testat några garner som jag köpt. Nytt är rockan Rocky -underbar tycker både jag och Shadow. Vi fick frön till kattgräs också som nu ligger på odling. TUSEN TACK fina vän! <3

Shadow är så glad för leksakerna och kramar sin nya kompis.


Shadow goes wild.


Texas gillar också de nya mössen. :)


Mmm, Mmynta, Mmus...


Knarkar katt ;)


Shadow bakom rockan Rocky


Jag tror Shadow är käääär. ;)

1 kommentar:

  1. Awwww ljuvligt helt enkelt ljuvligt å vad glad jag blir att göra er så glada!! Vilken tur att katterna fick sina leksaker tillslut å att matte inte försökte ha dem som prydnadssaker på hyllan. (Det hade aldrig gått.) Nyfiken är det bara knark som gäller eller gillar de rassel musen också? Toppen med feedback så man vet vad man ska satsa på. Värmer mig så gott att se mina skyddslingar så här lyckliga. Kram

    SvaraRadera