VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

onsdag 18 januari 2012

Rest in Peace Lilla vita

Min lilla dator har gått i graven. Jag har surfat på min iPod sedan senaste inlägget. Sorgligt nog är det allt för krångligt att blogga ifrån den. Jag har också tagit tag i badrumsrenoveringen, sedan Tommy råkat slå huvudet i handfatet så att det sprack... handfatet alltså, huvudet mår bra som tur är. Kaklet har målats vitt så nu finns ingen läskig blomsterbård längre. Målade med RonSeals kakelfärg som utlovats att hålla även i duschutrymmet. Vi håller tummarna och duschar försiktigt... ;) Det har alltså även kommit in ett nytt handfat med ny blandare och ett skåp under. SÅ härligt. Jag ska se om jag hittar några före bilder, eller om de gick i graven tillsammans med min lilla vita dator... :( Efter bilder kommer garanterat inom kort här på bloggen. Jag bloggar dock på lånad dator så det blir väl lite si och så med inläggen här under en period tills jag skaffat egen dator igen. Hoppas ni står ut med det.
Väldigt sent då så klart vill jag önska er god fortsättning på det nya året och hoppas ni hade en riktigt god jul. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar