VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

onsdag 3 mars 2010

Handlat idag igen

Herregud, vad lägger jag pengar på egentligen?

Idag har jag köpt cykelbyxor, ni vet sådana jättetajta med blöja (!) Ja, jösses vad jag skrattade i provrummet. Planerar att inte synas allt för mycket i dem, men man kanske vänjer sig och känner sig mer tillfreds i dem efter ett tag. Jag är i alla fall på rysligt gott humör och väldigt peppad på att ge mig ut och cykla. Drömmer om att köpa cykel och skor mm. Snart ska bikeplace besökas och då ryker ju troligen resten av rikstalerna på mitt konto, men vad gör väl det när jag kan ta mig överallt miljövänligt och allt?

Jag köpte även en bok Friluftsliv i Sverige -din guide till sommarens äventyr. Mycket trevlig och inspirerande liten skrift må jag säga. Här ska upplevas och utforskas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar