VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 19 april 2010

Projekt: byrån


I helgen fick vi en byrå av min svärfar. Jag var skeptisk innan den kommit hem, vad ska vi ha den till tänkte jag... Nu är fröken kär; Den är ju jättesöt! :) och äntligen fick jag användning för Jonas Liveröds tapeter. De blev till lådfronter och fick pryda ett gäng burkar och några tidskriftssamlare. Jag verkligen älskar designen. Nästa lediga dag ska jag fixa handtagen till byrån, de ska vara vita liksom originalet. De som sett byrån har kommenterat att den är grön. Jag vet att grönt inte riktigt stabiliserat sig som min färg, men känner ändå att det är en väldigt passande färg på just byrån, kalhygge-grönt: natur. Tja, någon som följer min tankegång?
Vad vi ska fylla byrån med är fortfarande ett mysterium. :)

1 kommentar: