VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 21 augusti 2011

2011-08-20 kl.20 Kungstorget Göteborg Soundtrack of our lives

Efter en vecka på underbart Sälen-fjäll kom vi hem till staden igen. Blandade känslor men lycka tog över när jag insåg att vi inte missat hela kulturkalaset. Mitt val föll självklart på soundtrack. Vi åkte spårvagn igen. Väl framme vid Saluhallen kändes det bisarrt med så mycket folk. Jag menar under veckan i Sälen började vi känna igen de andra som var där eftersom de var så få. Hur som helst avnjöt vi varsinn öl på 7:ans öl-hall innan spelningen drog igång. Så glad att vi trotsade tröttheten och tog oss ut. För mig var sister surround självklart favoriten men det svängde bra under hela konserten. Då och då önskade jag att jag var 17 igen men så kom jag på att verkligheten är rätt bra ändå. Ebbot är kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar