VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 25 augusti 2011

Att se de små stegen

Ja, jag vill gärna ha resultat snabbt när jag renoverar och inreder. Jag tar mig ofta vatten över huvudet och har gärna en 5-6 bollar i luften samtidigt. När jag (och Tommy) bestämt hur vi vill ha det vill jag att det ska gå fort till allt är klart. Jag är inte alltid så lätt att arbeta tillsammans med. ;) Under semestern har vi fixat och renoverat en del här hemma. Jag har märkt att även om mycket har hänt och förändrats till det bättre så har jag svårt att se det och känna mig nöjd. Därför har det tillkommit en tja rätt ofullständig och föga begriplig för utomstående men bra-för-mig-lista här till höger.
Nu ska jag ut och köpa ekologiska och närvärpta ägg. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar