VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 31 oktober 2011

Shopping i Barcelona

Som sagt kommer här några bilder av vad vi fick med oss hem från Barcelona. Det var verkligen en fantastisk resa och jag som alltid brukar köpa för mycket saker sitter nu till och med och tänker på annat som jag "glömde" köpa när vi var där. Fast jag är så glad för vad som stoppades ner i väskan innan vi for till flygplatsen.
Ljuvlig handgjord salladsskål
Jag botaniserade länge och väl i en smyckesbutik -Tommys tålamod testades. ;)
Fint halsband
Köpte flera tröjor med denna typ av ringning i halsen, trevliga! I höstiga kulörer som rostrött, brunt och senapsgult. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag klär i senapsgult? Helt klart en svår men fin färg.
Skärp som jag föll för pladask.
Finaste presenten! :) <3 Alldeles egen tröja att se matcherna i... Viva Barca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar