VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

fredag 6 mars 2009

Alexander den Store, slaget vid Issos.

Jag planerar att läsa en liten kurs om Alexander och den hellenistiska tiden nästa termin. Det ska bli kul att komma tillbaka till institutionen igen. Jag älskar den tidsperioden och funderar på att skriva en C-uppsats i liknande ämne. Jag får väl höra av mig till min lärare och diskutera lite. Just nu hittar jag inget (heltids)jobb jag vill ha som jag kan försörja mig på. Eftersom jag bestämt mig för att göra det jag vill har jag beslutat att inte ta vilket jobb som helst, i första hand. Detta känns som en relativt bra lösning för tillfället.

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt går som du vill, önskar och drömmer om.

    SvaraRadera
  2. Hej Ida! Hoppas allt är bra med dig, Tommy och missarna! Håll utkik efter nya tävlingar på min blogg inom kort! :-)
    Kram
    Nette & The Pussycats!

    SvaraRadera