VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 19 mars 2009

det var ett tag sedan

Skepp o'hoj!
Det var längesedan jag uppdaterade nu, många fikor, ansökningar och timmar har förflutit. Det känns tyvärr som att inget viktigt hänt. Jag har fortfarande inte fått något jobb. Jag jobbar på att gnälla, så jag blir mera tant. För tanter gnäller, även om jag tycker det finns nog med gnäll i världen kan det vara skönt att släppa ut lite.
Jag har några saker som håller mig på banan.
Vänner och familj och de där två små skit katterna som väckt mig gång på gång under hela natten. Jag har totalt sovit fyra timmar.
Våren, det är sol och blå himmel. Det är kärlekspar i parken, lösa hundar och så har de nya glassarna börjat dyka upp i den lokala matvarubutiken.
Jewel quest III vilket spel, vilket tidsfördriv!
men viktigast summa sumarum är vännerna. Tack för att ni finns när livet är motigt och när det är snällt.
Nu ska jag gå ut och posta några jobbansökningar. Hoppas på ett roligare inlägg när jag kommer tillbaka från Milano i nästa vecka!

Dagens skiva: Franke -Optimismens Hån

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi lottar ut fina produkter ifrån webbutiken Pupstore på vår blogg. Vill du vara med och tävla så kika in hos oss nu på http://kattenoxa.blogspot.com/2009/03/vinn-leksaker.html!
    :-)

    Tassar från
    Thelma & Flisa med matte

    SvaraRadera
  2. Heja heja och tack för idag! Jätteskoj!

    SvaraRadera