VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 29 oktober 2009

Sova hemma

Ja. Inatt ska vi sova hemma, så befriande. Det har sällan varit så skönt att återse hem och framförallt katterna som idag.
Eftersom kvarteret blivit avspärrat pga bombhot kunde vi inte ta oss hem idag efter vår teorilektion. Vi fick husera lite hos min bror efter att ha pratat med en polisman som inte ville säga för mycket men uttryckte sig så att vi förstod att vi antagligen skulle få sova hemma i natt.
Tack och lov att inte Cleo levde och var själv i lägenheten var allt jag kunde tänka när vi satt hos min bror och kollade på SOS Gute.
Dramatiskt avslut på dagen, minst sagt.

Här en artikel från gp.

2 kommentarer:

  1. oj va dramatiskt du märkte alltså av detta själv. Själv såg jag det på TV och kunde lägga ett filter av "det händer inte mig" över det.
    Kram till dig!

    SvaraRadera