VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 13 december 2009

En rätt bra hyresvärd trots allt.




Japp det har vi. Kolla in vilken perfekt och rolig julklapp vi fick från dem. Jag blev superglad. Ett kärleksfullt hjärta till pepparkakorna. Jag var tvungen att fixa ett litet och enkelt tackkort till dem, som ni kan se i nästa inlägg här på bloggen.
Det kändes extra roligt att det damp ner ett litet paket till oss då jag fått reda på att det inte blir någon julklapp till oss anställda inom vård och omsorg i Göteborgs ljuvliga Stad. Hm, känns så förljuget med prat om omtanke, uppskattning och löneförhöjningar i kombination med dessa nedskärningar. Men visst, jag vet att vi gör ett enormt j*kla skitbra jobb, för jag är de bästaste kollegorna i stan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar