VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 17 december 2009

Hjärtat på rätt ställe



Jag hittade en hjärtlig stol och blev kär. Den är perfekt med skavanker och allt, min, min och min.
Frågan är, måla eller inte måla?

Idag har jag renoverat en hel del, halva vardagsrummet och köket kvar nu mina vänner. :-) Det tar sig, det tar sig. Jag har go i kroppen och känner mig lycklig när jag lyssnar på Timos gamla godingar på Lovers are Lonely.




Idag har jag varit runt i staden med Sofia i handen, vilket mycket av mitt goda humör kan bero på. Jag har köpt en massa julklappar och jag känner mig rätt stolt och fyndig faktiskt. Jag får sitta på dem ett tag eftersom rätt många av mottagarna läser bloggen, ;-) men pappret från marimekko tänkte jag bjuda på redan nu.
Jag har även hunnit med att förbereda överraskningen till några goa grannar. Gott och snyggt utlovas.

2 kommentarer:

  1. Om du kan måla den så den ser gammal å sliten ut, du vet avflagnad färg. Det skulle vara snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för världens finaste julkort!!!

    Sååå läckert!

    Kram från oss!

    http://gosnosarna.blogg.se

    SvaraRadera