VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 8 februari 2009

en början av alla börjor

Så var det dags, även för mig, att börja blogga. Tja, varför ska inte jag göra det? Det är klart att risken för att min blogg dör ut är relativt stor, men jag går in i det hela i hopp om att lyckas hålla den vid liv. Åtminstone ett tag framöver. I hopp om att någon ska tycka det är kul att följa mina små äventyr.

Idag har jag varit i butiken några timmar. Jag har provjobbat i veckan och trivs som fisken i vattnet. Det är så roligt och jag känner mig inspirerad.
På kvällskvisten träffade jag Tina. Vi tog en fika på sent öppna Tintin, grönt-te (Tips:Kustfägring) och tillbehör. Gott och trevligt. Man behöver goda vänner att ventilera livet med.

Har ni förresten tänkt på vad caféerna måste tjäna pengar på te-drickare!? 22 spänn för en kopp te. Jag menar nog för att vatten är en lyx för många, men det är ju ändå ett så kallat i-land vi talar om. Jag tycker det är näst intill komiskt!

1 kommentar:

  1. Nämen! Sedärja kul att du börjat blogga också! :) Ses kl 14!

    Kram Elin

    SvaraRadera