VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 23 februari 2009

lugn och mjuk panik


Här är våra nya fina tavlor. Den till vänster köpte jag själv, den högra köpte mamma till oss efter att hon snokat reda på att jag gillade den. Så gulligt av henne!
Vi har ju fyllt år och så men det kändes ändå lite mycket ;-) så vi skippar nog att fira jul framöver...

Helgen har bjudit på en hel del slappande och en gnutta panik över framtiden. Det är så svårt att få jobb. Jag skulle uppskatta en förändring vad gäller arbetsgivares respons. Alla är så himla positiva och intresserade, men ingen har råd att anställa mig. Det tär på en...

Igår var vi hemma hos Elin och Alex. Vi fick en trevlig fika och massor med Aslan! =D Han är så mysig och hans polare Findus gick inte heller av för hackor. Härligt med kattvänner!
...och smarriga choklad-rutor, måste ta reda på var de kom ifrån.
Efter besöket hade jag ett akut behov att konsumera något; Jag köpte ett scrapbooking kit och har satt igång idag. Det är så roligt! :-) Men jag har lite svårt att komma på vad jag ska göra. Jag vill gärna att böckerna och albumen ska ha ett syfte. Många tankar kretsar runt att marknadsföra mig själv. Urk, vad dålig jag är på sådant. Tanken om en webshop gnager, tack Elin. ;-)

Nu ska jag packa och duscha så jag är redo för Stockholm imorgon!
Längtar så till min syster och sedan ska jag åka till Åland och träffa Sofia också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar