VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 8 februari 2009

Man ligger inte på latsidan precis


Idag har varit en rätt hektisk men trevlig dag. Den började med en frisk promenad i fantastiska och närbelägna Slottsskogen, tillsammans med Karin och Tommy. Det har varit så fint väder idag, vårlikt. Himlen var sådär typiskt ljusblå och solen har tittat fram titt som tätt. Härligt!

Besöken avlöste varandra =) Det är alltid trevligt!

Våra "kattpassarvänner" Elin & Alex kom förbi på en fika. De hade med sig en stor mus till katterna, en mycket populär sådan! =)



Muffinsarna (i snygga formar) jag bakat var uppskattade. Ja, det här med fika tror jag vi får göra om. ;-)



Kvällen spenderade vi hemma hos Ola och Unni. Vi bjöds på god mat och tårta för att fira att Unni blivit äldre ;-) Det är alltid så mysigt och trevligt hemma hos dem och kul för mig att återse mina gamla "hoods". När vi steg av spårvagnen möttes vi av en vacker himmel som jag tvunget skulle föreviga. En bra dag -ett bra avslut på en rolig vecka.


1 kommentar:

  1. Tack för igår!! Jättetrevligt och hjälp vilka goda muffins! Nästa gång får ni komma hit!

    Hälsokursen ja... Man får lära sig lite om vad hälsa är och man får tips och pepp av de andra. Rätt trevligt faktiskt.

    Kramkram!

    SvaraRadera