VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 27 juli 2009

Godmorgon!

Kort rapport från soffan framför morgon tv:n. Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 7, då hämtas jag för att åka till Ullared. weehaa! ;-)
Jag har inte hunnit lägga upp några bilder sedan vi kommit hem. Vi har sysselsatt oss för fullt. I lördags var vi med Nicke och Riitta (saknat dem!) och så körde vi en hel del tvätt, samt packade upp och pysslade lite hemma. Sedan käkade vi hämtmat framför en dokumentär om isbjörnar. Me likey!
Igår hade vi en skön frukost hemma, med messmör och hembakat tunnbröd, smultron och fil, kokt ägg och annan vardagslyx. Sedan träffade vi Niclas och Riitta igen öven en kopp kaffe, efter det tog vi oss en cykeltur (ca 1,5 mil: jag är duktig) :-) På kvällen åt vi trevlig middag hemma hos min pappa. Jag känner mig fortfarande lite groggy efter resan, men det är bara att köra på antar jag. ;-)
Så, kvart i sju. Ha en fin dag, det ska jag ha! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar