VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

fredag 24 juli 2009

Vill inte lämna Jämtland

Sedan sist har vi hunnit med massor, men jag tycks ändå inte få riktigt nog. Fast jag måste erkänna att jag längtar lite hem till staden, med vänner, caféer och butiker...
Shadow har varit nere i källaren igen. Mycket märkligt beteende det där, men den här gången var det lite lättare för oss att få med henne upp. Hon är väldigt mysig och gosig när hon plockats upp från den kalla och mörka källaren. ;-)
Vi har varit på mus olles museum, Hackås kyrka, en drös med loppisar (där jag gjorde ett par fynd) och igår bakade vi tunnbröd hela dagen. Vi har även fått vandrat lite grann. Det var efterlängtat och fantastiskt härligt. Vi gick upp för Drommen i solsken och glans.
Dessvärre regnar det idag igen, så det blir ingen cykeltur som jag hade hoppats. Vi hittar säkerligen på något annat skoj. Det kan ju också vara ganska skönt att ta det lite lugnt inför den långa resan, Östersund-Göteborg i natt.
Jag kommer ladda upp bilder när vi är hemma igen, så håll utkik.
So long Jämtland!

1 kommentar:

  1. Härligt att du funnit en plats på jorden som ger dig så mycket. Det är du väl värd min vän. Hoppas nu resan hem går bra. Vi hörs å ses snart.

    KRAM

    SvaraRadera