VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

onsdag 22 april 2009

min blåa cykel

Idag har det hänt något kul. Jag köpte mig en cykel! :-) Den är så fin och jag är så glad. Nu vill det ju bara till att jag ska våga cykla också... Äh, detaljer!
Det var ett tag sedan jag satt i sadeln så att säga, men det ska nog gå bra. Det gick ju fint att test cykla åtminstone. Jag har även köpt hjälm, lampa och korg. Det känns som väl investerade pengar om man jämför med att åka med Västtrafik.
Imorgon hoppas jag det blir sol så jag kan ta mig en liten cykeltur någonstans.
Jag är även vi bättre mod vad gäller mitt jobbsökande. Jag ska fixa det här!

Dagens sång:

Jag har en cykel, en cykel som är blå.
Jag cyklar och jag cyklar
Å då blir det mycket renare i luften,
i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar