VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

torsdag 9 april 2009

Underbara Jämtland!

Det är så skönt att vara tillbaka. Resan gick jättebra. Katterna är toppen, tysta och lugna hela resan. Jag blir så stolt. De är trygga och framåt här i huset. Hälsat på både hund och katt. Det går fint. Först bodde de i sovrummet första natten, men ville nästan ut genast. Sedan utforskade de övervåningen och idag har de varit nere och smugit runt i resten av huset. Innan vi åker hem igen hoppas jag att de ska ha fått känna på lite snö.
Det har vi fått göra. I Onsdags hade vi så roligt då vi åkte längdskidor på tomten. :-) Ola gjorde spår först och Unni, Tommy och jag följde tätt efter. Vi ramlade då och då så det blev snygga rumpor i spåret. ;-) Snön var svår, rätt blöt och man fick bitvis snö till knäna. Oberäkneligt vill jag lova, men vad kul det var... Jag som bara trodde jag skulle slå halvt ihjäl mig!
Idag har vi varit inne i Östersund och köpt födelsedagspresenter och inhandlat Marie d'Alsace och massor av god påskmat.
Nu ska vi sova! :-)

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad av att läsa att en kär vän har det bra!!

    Glad påsk på dig gumman!!

    SvaraRadera