VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

lördag 24 september 2011

Ett steg fram och två tillbaka

Jag har fått ryggskott, men varit hos vettig läkare idag och fått fin fina tabletter att pilla i mig. Så nu mår jag rätt bra igen, smärtan har åtminstone minskat med 1/3. Men eftersom jag har så svårt för att vara sjuk har jag ändå jobbat idag. Ja, det var dumt. Ja, det känns i kroppen. Nu kommer jag i alla fall vara sjukskriven ett tag. Jag har riktigt riktigt svårt för vila... men jag övar på det. Faktiskt sovit efter jobbet. Igår hade vi fint besök som hade med sig delisiös choklad! :) Mmm, vad gott. Det hjälper bestämt mot ryggont också. ;) En riktigt trevlig kväll i all enkelhet. Ett perfekt sällskap och skön avslappnad atmosfär med lagom krydda. :) Perfekt avslut på veckan och perfekt start på helgen. Så ikväll är det dags, ryggont till trots ska jag på konsert. Den kan jag bara inte missa, Emmon på Stadsteatern inom kort mina vänner. Det ska bli SÅ roligt! Håll i hatten! ...sen ska jag vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar