VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

tisdag 6 september 2011

Hundpromenad

Idag har jag varit ute på Hundpromenad och insett att jag föredrar hundar med hög energinivå. Hundar med mycket glädje inom sig och som lever liv där de får stimulans så energin är skön och inte hysterisk. Det var en trevlig promenad när jag väl fått lite fart på lilla hunden. Så roligt att se hur hon segade och tvekade inför allt i början av vår runda för att mot slutet skutta fram och hoppa över både stockar och stenar. :) vi fann varandra till slut. Enades om en kompromiss, om en trevlig stund tillsammans. Jag saknar min Cleo, mitt allt, min livskamrat under 16 år... Svårt att jämföras med henne, men det är ändå svårt för mig att inte göra det. Jag saknar henne så in i norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar