VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

tisdag 27 september 2011

nya RUM

Här om dagen fick jag en tidning av Tommy för att jag om möjligt skulle kunna hålla mig lugn med mitt ryggskott. Ja, den förbättrade chanserna något. Fast den var så inspirerande att det egentligen blivit än svårare för mig att vara still sedan jag läst den. Men jag är mycket gladare och jag lovar att jag satt still medan jag läste. ;) Tidningen är nya RUMs köksguide. Tidningen innehåller bilder och text i en, enligt mig, perfekt balans. Jag gillade framför allt en artikel om kökets historia av Frida Jeppsson Prime och recepten; Vem blir inte sugen på inlagd färskost med ängssyra, apelsin och färsk vitlök? Här kommer några bilder av det jag gillade bäst. (klicka för större bilder)
TidskriftenRUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar