VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 26 september 2011

Sjuklig tristess...

Dagen har hasat sig fram och jag har gjort både ditt och datt. Läser "min farfar Picasso". Jag har Inspirerats och tyckt om hans konst hela mitt liv, men aldrig riktigt vetat något om honom. Ingen trevlig bekantskap men ändå fullt begriplig bok. Ska bli spännande hur den påverkar mig. Jag har också läst ny inredningstidning som Tommy köpt till mig, inspirerad till tusen. Även surfat runt på inredningsbloggar och tankat på. Underbart med tid till sådant! Men ändå blir jag återkommande rastlös. Min vän från Sydamerika kom hit och bröt tristessen en stund. TACK! Vi fick massor av Barcelona-tips inför vår resa. Jag längtar så och hoppas jag tillfrisknat tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar