VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

tisdag 6 september 2011

Morgontrött

Vi snoozar. Jag hatar det. Jag vill ändå se mig själv som morgonpigg men snoozandet förstör mycket av det. Tommy går upp före mig vid ca 05-05:30. Då brukar jag normalt vakna till lite grann. Idag har jag inte störts av Tommys alla snoozningar och nu när min egen klocka ringde 06:15 gick jag upp. Jag har ställt den så den ringer varje kvart fram tills jag ska gå och ibland drar jag ut på det så länge att jag bara har en kvart på mig att bli klar. Nu sitter jag i sängen, men sover, som ni förstår, inte. Jag känner mig trött men ok. På det här sättet kommer jag kanske vara mer pigg och vaken när jag kommer till jobbet. Vi får se hur det går för mig imorgon. Kampen mot snoozandet fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar