VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 25 september 2011

Sengångare javisst

Idag har Tommy med ynka hjälp av mig flyttat bokhyllorna i vardagsrummet. Nu finns det alltså plats för Gotland soffan. Bokhyllorna har flyttats till en hörna där vi ska ha en varm matta, mysig fåtölj och snygg Golvlampa. Drömmer också om ett designat tidningsställ jag minns från mitt barndomshem. Jag har sett det på Möbelgalleri Anna, men jag vet inte vem som designat det. Vi får se när det finns utrymme att inhandla ett sådant. I lilla läshörnan ska också fixas en hylla till katterna så de kan ta sig runt på hög höjd i den delen av rummet, från klösträd, hylla till bokhylla. Och med tanke på hur de busat i bokhyllorna idag tror jag det kommer bli uppskattat. Jag har mycket smärta från ryggen, även om tabletterna hjälper. Jag har mest tagit det lugnt idag; gosat katt, läst om Barcelona, druckit kaffe med mamma och myst med Tommy. Självklart har jag inte kunnat låta böckerna vara, men de tunga böckerna har jag överlåtit till Tommy och trots att jag hållt på att pula med bokhyllan hela dagen är det fortfarande inte klart. Vila som sagt. ;)

1 kommentar:

  1. Det var roligt att höra att du gillar dem.
    Ja det får du! Länka alltså. :)

    SvaraRadera