VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 25 maj 2009

Tommy spär på mina trädgårdsdrömmar


lånade bilder från nätet.

Idag träffade jag Tommy på stan när han jobbat färdigt. Vi skulle köpa en hylla till alla våra böcker, men den vi ville ha var slutsåld. Vi gick istället till Bokia. Jag fick två fantastiska böcker som jag fantiserat om ett tag, Min egen trädgårdsbok (en skrivbok från ordalaget) och Vår trädgårdsbok (prisma). Nu är det bara torpet, trädgården och växthuset kvar. ;-)
Jag köpte ett Yatzy, så nu blir det lite variation i spelandet här hemma. Alltid något. Jag har även hunnit med att storstäda och träffa min pappa idag. Den lilla hunden är snygg i håret precis som jag lovade. Ja, det har varit en rätt hektisk ledig dag. Det blir väl så när man inte har så många. Jag bävar inför tvätthögen som bara växer och växer. När ska jag orka ta tag i den? Kanske smart att börja med att boka en tvättid. Ajaj kapten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar