VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

söndag 21 juni 2009

Hälsan själv

Det blev ingen blöt midsommar, förutom det ihållande regnet då. ;-) Det känns otroligt skönt att vi skippade alkoholen, speciellt när jag hör och läser om andras bravader. Det var fint att komma upp tidigt igår, hade nästan Slottsskogen för mig själv. Sedan drog frukostklubben till Bar Italia för lite kaffe. Det var väldans fint det. Jag gick emot min princip om socker och tog mig ett par bitar naturgodis på kvällen. Jag känner mig fortfarande duktig, men det beror nog mest på att en viss snubbe i min närhet vräkte i sig lösgodis i mängder. ;-)
Även om vi inte använde dem så vill jag visa de snygga snapsglasen från Steninge.
Visst är de fina?

Hur har ni haft det under midsommar?
Idag blir det en tur till IKEA med familjen. Det ska bli skoj för jag har minsann hört rykten om finfina bakformar och tårtunderlägg. Tja, jag får inte riktigt ihop mitt bakande med nedskärningarna på socker... Jag bakar till andra antar jag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar