VÄLKOMMEN

den lilla bloggen med det stora hjärtat

måndag 22 juni 2009

Vänskap och Morrissey

Idag händer två roliga saker för mig! Jag ska snart iväg och träffa Emilie som jag inte sett på allt för länge... Jag har verkligen saknat min gamla kompis som flyttar upp till norr titt som tätt, men nu är hon tillbaka här hemma över sommaren . :-D
Det andra roliga som händer, vad jag redan vet, är Morrisseys konsert. Jag längtar så jag kan dö. Jag tycker han är en helt fantastisk man. Jag läste om ölglas-kastning och stekos och kan inte annat än att förfaras... Hoppas Sverige är snällt mot guden. Sist jag såg honom spela blev jag helt darrig och konstig. Jag har minnesluckor och grät visst en rätt rejäl skvätt... Nåväl, jag ska försöka skärpa mig ikväll. ;-)
Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar